Rúna a dohányzásról való leszokáshoz. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz


Sokat segíthet az, ha ezeket összegyűjti, és aktívan használja az elhatározása megszilárdítása során és a kísértésekkel való megküzdésben.

milyen káros a dohányzásról való leszokás

Ehhez azonban az Ön számára fontos okokat kell megtalálni. Mások nem mondhatják meg Önnek, hogy miért szokjon le a dohányzásról, de Ön összegyűjthet minél rúna a dohányzásról való leszokáshoz okot, és ezek között mérlegelve kiválaszthatja az Ön számára személy szerint legfontosabbakat. A saját okainak listáját többféle módon is használhatja, válassza ki az alábbi lehetőségek közül az egyiket vagy akár mindegyiket: Készítsen a saját okainak listájáról minél több másolatot, és ezeket helyezze el azokon a helyeken, ahol gyakran megfordul és ahol dohányozni szokott.

a srác abbahagyta, mert dohányzom Szívroham után lehet élesen abbahagyni a dohányzást?

Rúna a dohányzásról való leszokáshoz majd emlékezteti arra, hogy miért akar leszokni a dohányzásról. Válassza ki a legfontosabb okokat, és helyezzen el emlékeztető kártyákat a táskájában, a pénztárcájában és minden olyan helyre, ahol a cigarettát tartani szokta.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Ez is emlékezteti a legfontosabb okaira éppen akkor, amikor cigarettát vásárolna, vagy cigarettáért nyúlna. Adja oda a listát családtagjainak, valamint barátainak, és kérje meg őket, hogy emlékeztessék Önt ezekre az okokra, ha rá akarna gyújtani. Segítség gyanánt összegyűjtöttünk néhány okot, ez a lista azonban koránt sem teljes, mert Önnek természetesen más okai is lehetnek.

Gyűjtsön össze minél több okot és válassza ki az Ön számára legfontosabbakat!

A dohányzásról való leszokás és a súlygyarapodás megelőzése

Meg akarom látni az unokáimat. Végre leszokni a dohányzó orvosról nyaggat az orvosom vagy a családom a dohányzás miatt.

Hosszabb ideig akarok élni.

rúna a dohányzásról való leszokáshoz

Minél hosszabb ideig akarom megőrizni a férfiasságomat, és el akarom kerülni a dohányzás okozta merevedési problémákat. El akarom kerülni a dohányzással együtt járó kényelmetlenségeket, mert nem éri meg. A gyerekeim és a párom egészségét meg akarom védeni. Meg akarom takarítani azt az időt, amit dohányzó helyek vagy éppen cigarettát árusító helyek keresésével töltök el. Példát akarok mutatni a gyerekeimnek.

Legfrissebb anyagaink:

Csökkenteni akarom annak az esélyét, hogy szívinfarktusban vagy agyvérzésben ideje korán meghaljak. Kifulladás nélkül akarok felmenni a lépcsőn.

Köhögés és krákogás nélkül akarom kezdeni a reggelemet. El akarom kerülni a tüdőrákot és más szörnyű tüdőbetegséget. Azt szeretném, hogy a ruhám, a lakásom, a hajam, a leheletem, az otthonom és a kocsim kellemes illatúak legyenek a nemdohányzók számára is. Kevesebb ráncot szeretnék az arcomon. Saját magam akarom szabályozni az életemet.

Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz

Szeretnék ismét sportolni és visszanyerni a vitalitásomat. Könyvekre, CD-re vagy bármi másra szeretném azt a pénzt költeni, amit eddig cigarettára költöttem. Szebbnek és fiatalabbnak akarom érezni magamat.

  • Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!
  • A dohányzás kódolása a luganszki régióban
  • 5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak
  • A dohányzásról való leszokás okai | ladacsaszar.hu
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Kódolva a dohányzásról Luganszkban
  • Harmadlagos nikotinterhelés A dohányzás abbahagyása után 24 órával csökken a szívinfarktus közvetlen veszélye, 3 hónap múlva múlik a köhögés, 5 év múlva a műtéttel nem gyógyítható tüdőrák kockázata a felére csökken.

Vissza akarom nyerni a szabadságomat. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.