Mondd el, hogy hagytad fel a dohányzást


Január Túl vannak két tiszta héten, csak így tovább! Sajnos lesz még néhány akadály, de ha tudjuk, mik azok, már nem is olyan ijesztőek.

  • Hogyan változik a dohányzásról lemondó test teste
  • Meddig emelik még a cigiárakat? - PROHARDVER! Hozzászólások
  • Sztárok, akik leszoktak a dohányzásról – I. rész | Erzsébet Ifjúsági Alap Nonprofit Közhasznú Kft

Ajánlom Ha azok közé tartozol, akik komolyan veszik a fogadalmaikat, és január elseje óta nem gyújtottál rá, akkor az első három kemény nap és a lazulósabb időszak után most újra nehezebb időszak következik, ugyanis a harmadik hét után kezd teljesen kiürülni a szervezetből a nikotin. Ekkor nagyon fontos, hogy ellenállj a csábításnak, és ne kövesd mondd el a leszokni hogy hagytad fel a dohányzást tipikus hibáit.

Hogyan szokj le a cigiről?

Csapda 1. Fiatal, erős férfiként vagy csinos nőként nehéz elképzelni magunkat betegen, legyengülten, idős mondd el.

Leszoknál a dohányzásról? Ezeket edd hozzá! - 2016.02.24. - ladacsaszar.hu

Úgy érezzük, hogy ez nemcsak messze, de tulajdonképp elérhetetlen távolságban van számunkra. Csapda 2.

mondd el, hogy hagytad fel a dohányzást nikotin-függőség gyógyszer

Talán túl érzékeny vagy mostanában, talán nem elég stabil a magánéleted, talán a munkád túl stresszes, mindenesetre előfordulhat, hogy a rossz szokás túlságosan erősen jelent egyet a menedékkel. Ez nem megy mindenkinek, és nem is baj, ha a te tempód más, de az tény, hogy az elszántságot a legjobb módszer sem pótolja.

Csapda 3. Vegyél elő egy papírt, és írd össze, mi mindent nyersz azzal, ha betartod a fogadalmad. Javul az egészségi állapotod, véded a családod, rengeteg pénzt spórolsz, nem lesz körülötted dohányszag, jobban teljesítesz majd a munkahelyeden, és néhány év alatt képes annyira kitisztulni a szervezeted, mintha hogy hagytad fel a dohányzást cigiztél mondd el.

Sose szokj rá a dohányzásra!

Igaz például az, hogy a cigaretta nagymértékben rontja a fogamzóképességet azzal, hogy gátolja a petesejtek érését, de a ciklusod is rendeződik, ha már nem füstölsz. Csapda 4.

mondd el, hogy hagytad fel a dohányzást

A leszokás szempontjából egyáltalán nem számít, ki hány évet dohányzott és mennyit szívott. Nagyon sok faktorban azonnali javulást tapasztalhatsz abban a percben, amint felhagysz a rossz szokásoddal. Hogy hagytad fel a dohányzást 5.

Néhány jó tanács, mely segíthet a dohányzásról való leszokásban Néhány jó tanács, mely segíthet a dohányzásról való leszokásban Elkezdődött az újév, és eljött az idő, hogy néhány olyan dolgon változtass az életedben, amiket nem szeretsz. Sokszor próbáltad már abbahagyni a dohányzást, de sohasem sikerült? Most itt a lehetőség - próbáld meg követni az alábbi tippeket, és mostantól kezdj egészségesebb és boldogabb életet élni.

És nem is biztos, hogy érdemes önmagunkra hagyatkozni, hiszen a nikotinpótló készítmények rágógumi, tapasz és hasonlók megkétszerezik a siker esélyét.

Ehhez mintegy két-három hónap kell, ezalatt csökkenő adagokban jut a szervezetbe a nikotin, így nincsenek elvonási tünetek, mondd el rossz közérzet, gyengeség, aluszékonyság, farkaséhség, és persze a kivédhetetlen késztetés, hogy az öngyújtó után matass.

Néhány jó tanács, mely segíthet a dohányzásról való leszokásban

Csapda 6. Az akupunktúra, a pszichoterápia vagy az autogén tréning elsősorban a lelkünkre hat, a nikotinpótló rágógumik és tapaszok a kémiai függőséget csökkentik úgy, hogy a fokozatosság miatt ez kevéssé fájdalmas.

súlyos dohányosok, akik abbahagyják a dohányzást

Csapda 7. Három próbálkozóból kettő épp így esik vissza.

ladacsaszar.hu - Segítünk a leszokásban

Ami nagy kár, mert azok harmada, akik ilyenkor nem gyújtanak rá, hogy hagytad fel a dohányzást már legalább egy évig kibírja, de 15 százalékuk végleg felhagy a káros szenvedéllyel.

Csapda 8.

  • Így fog megváltozni életed A legutóbbi ciklusod napja kezdődött, tehát már folyamatban van a peteérésed, vagy nemsokára megkezdődik.
  • A dohányzás már rövidtávon érzékelteti káros hatásait romló sporteredmények, megemelkedett anyagi kiadások, elszíneződött ujjak, idő előtti őszülés és kopaszodás, rossz lehelet, köhögés, légzési zavarok.
  • Referenciák – nekik már sikerült leszokni | Természetes-Egészséges-Bioexpress Megoldások
  • Végleg letennéd a cigarettát?

Kiemelni egy szálat, megfogdosni, meggyújtani, játszani az öngyújtóval érezni-látni, ahogy száll a füst… Ebből az alapvetésből kiindulva készít sok gyártó műcigit: kis dobozkát vagy épp szipkát, amit kattogtatni lehet, ami füstöt ereget. De nem muszáj fizetni ezért.

mondd el, hogy hagytad fel a dohányzást

Ha megnyugtat, hogy valamit fogdosol, tartasz a kezedben, akkor rendszeresíts erre bármilyen kis tárgyat. Az fontos, hogy ennek ne legyen köze a cigarettázáshoz, társaságban például legyen a kezed ügyében egy pohár — a nikotinfüggőkön ez sajnos nem mondd el.

Sztárok, akik leszoktak a dohányzásról – I. rész

Csapda 9. Sajnos csaknem mindenkire igaz, hogy egyik függőségét csak egy másikkal tudja kiváltani. Ettől azonban nem kell megrettenni, vannak egészen szelíd műfajok is. Fogalmazzunk függőség helyett inkább így: valami, amit szenvedéllyel csinálsz.

Így fogan meg a baba

Tipikusan ilyen például az ismerkedés vagy az edzés; nagy bajod nem lehet tőle, ha kicsit emeled az adagod. A bulizás nem a legjobb erre a célra — de ezt magyaráznunk sem kell. Csapda Ennek egyik oka az, hogy mondd el nikotin már sem étvágycsökkentőként, sem anyagcsere-serkentőként nem hat rájuk, ezen kívül az ízek-szagok miatt több örömöt ad az étkezés, amire szükség is van — naná, hogy pótcselekvésként.

Sajnáljuk, de ez soványka érv a visszaszokásra — felejtsd is el! A lényeg, hogy legyél szigorú magaddal, hiszen ha nem viszel be a megszokottnál több kalóriát vagy többet égetsz elakkor cigi ide vagy oda, nem fogsz hízni, az anyagcseréd pedig körülbelül fél év alatt megnyugszik, beáll normál szintre.

Sose szokj rá a dohányzásra!

Igen ám, csakhogy egyrészt így nem tudnak segíteni sem téged, másrészt egyre nehezebb lesz hárítani a kínálást. Ha csak viccből teszik is, ez igen rossz hatású lehet.

Egyszóval: mindenki mérje fel, hogy az ő társaságában melyik stratégia az életképesebb.

Meg kell hoznod azt a döntést, hogy leszoksz a dohányzásról. Ki kell választanod azt a napot, melyen az utolsó száladat szívod el, és írnod kell egy leszokás -tervet.

Tetszett a cikk?